nakupovanie
je emocionálnym
zážitkom.

Ľudia si už nekupujú topánky iba preto aby mali nohy v teple a suchu.
Kupujú ich podľa toho ako sa cítia, ked ich majú na sebe:
mužne, žensky, drsne, mlado, okúzľujúco.

náš tvorivý proces
budovania značky

Nasledujúce kroky popisujú náš prístup a pravidlá k vytvoreniu značky, uvedenie značky do života
a jej poslanie a úlohy v komunikačnom procese.

Príprava

Vykonáme audit značiek konkurencie. Hľadáme a definujeme osobnosť a charakter značky. Skúmame očakávania zákazníkov od značky a primárnu úlohu značky.

Značka

Definujeme želaný pozicioning. Čo chceme obsadiť v mysli zákazníkov. Určíme cieľový trh a cieľovú skupinu. Odlíšime sa od konkurencie. Priradíme jednotlivé prvky značky.

Predstavenie  

Navrhneme značku v jej poslaní, prísľube a hlavnom posolstve. Vytýčime si teritórium pre komunikáciu v závislosti od definovaného pozicioningu. Určíme jeho atraktívne asociácie.

Komunikácia

Nastavíme zjednotenú komunikáciu značky s dostatocným dosahom a pravidelnou frekvenciou. Dbáme na zrozumiteľnosť komunikácie.

Konzistencia

Podmieni efektívnosť komunikácie. Dáva väčšie šance na rýchle rozpoznanie vašej  značky. Obsadíme tému a tú v obmenách dlhodobo komunikujeme.

Kreatíva

Hovoríme o známych situáciách iným, zaujímavým spôsobom. Používame univerzálnu pravdu nanovo, atraktívne, v súvisloslosti s produktom alebo službou.

našou misiou
je inšpirovať vás
k napredovaniu.

Neustále posúvanie sa dopredu je nevyhnutné pre rast a obchodný úspech.
Posunúť sa dopredu znamená získavať nových zákazníkov.
Chceme vás k tomu inšpirovať.

napíšte nám
zadanie.

Načrtnite svoj zámer, obchodné ciele, resp. situáciu, ktorú potrebujete riešiť.
Ozveme sa vám do 24 hodín.