Krátky videoobsah

Ľudia dnes preferujú viac krátky videoobsah. Venujú mu viac pozornosti ako fotkám. Mali by ste prestať zverejňovať iba fotky a zamerať sa viac na krátke videá. Mali by ste vytvárať každý deň videoobsah. Do týchto krátkych videí pridávať titulky, pretože iba 50% ľudí sleduje videá so zapnutým zvukom. Určite pridajte titulky aby ste ľudí zaujali. Titulky môžete pridať aj priamo v instagrame, použite nálepky s titulkami a generujte ich.

Prvé dve sekundy sú dôležité

Realitou na instagrame je to, že ak nezaujmete počas prvých dvoch sekúnd, ľudia stratia záujem si pozrieť vaše krátke video. Preto musíte zaujať hneď na začiatku videa. Ak algoritmus instagramu zistí, že je váš obsah často sledovaný, bude ho podsúvať ďalším a ďalším ľuďom a tak môže zvýšiť váš dosah. Videá by ste mali zverejňovať 1x, dokonca až 2x denne. Je to časovo náročné ale stojí to za to.

Vyhľadávanie na Instagrame

Vložte kľúčové slová, podľa ktorých by mohli ľudia vyhľadať vás profil, do vášho obsahu a do vášho profilu. Taktiež je veľmi dôležitý čas, kedy zverejňujete svoj obsah. Preskúmajte svoje analýzy, kedy vaše videá sú najviac sledované, v ktorých časových pásmach a zverejňujte v nich. Pozor, nedávajte zverejnenie presne v celú hodinu, posuňte zverejnenie o pár minút dopredu alebo dozadu, aby vaše zverejnenie nebolo zároveň so zverejneniami mnohých ďalších profilov, ktorú môžu byť zväčša nastavené na zverejnenie o celej hodine.
Nakoniec, skontrolujte svoj účet a pozrite, či vďaka mnohým operáciám na Instagrame alebo iným akciám, nemáte Shadowban. Instagram si môže myslieť, že ste robot.